seryjne i tuningowe

Baza znalezionych fraz

Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.

Peugeot Speedfight 50 AC zarejestrowany, opłacony
Zadbany i sprawny skuter. Zwinny i mocny jak na tą klasę pojemności. Silnik równo wchodzi na obroty, jego konstrukcja znana jest z wytrzymałości i dużych przebiegów. Owiewki w stanie bardzo dobrym, brak pęknięć i głębokich rys, jedynie kilka śladów wynikłych z normalnej eksploatacji - wszystko wygląda estetycznie.



Niektóre z elementów zamontowanych w skuterze:

-filtr powietrza Malossi

-gaźnik Dellorto

-wariator Malossi

-moduł zapłonowy Malossi



Jakiekolwiek przyszłe modyfikacje i usprawnienia to nie problem - części i akcesoria, seryjne lub "tuningowe", są szeroko dostępne. Nie jest to skuter marki generycznej, lub jak to mówią "chiński no name".



Odczucia z jazdy są bardzo pozytywne. Speedfight zaskoczył już niejednego. Do miasta idealny, po za również utrzymuje tempo.

Ponadczasowy wygląd w połączeniu z kontrastowym malowaniem zwracają uwagę. Skuter ten się nie starzeje ;)



OC ważne do 12 marca 2017r., przegląd trochę dłużej - 8 maja 2018r.



Zapraszam na oględziny i jazdę próbną.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfyErt.html



Bagażnik stelaż pod kufer do (tylko) Bartona Fighter, Rometa WS50
Sprzedajemy fabrycznie nowe skutery, motorowery i motocykle marki Junak, Ferro, Barton, ZIPP, Motowell, Lifan oraz wszelkie części do tych pojazdów.



Sprzedajemy również części seryjne oraz tuningowe takich firm jak m.in. Stage6, Top Performance, Continental, Pirelli, Michelin, Sava, Dunlop, Naraku, RMS, Polini, Yasuni, RMS, Top Racing, Metrakit, Hebo, Tecnigas, STR8, TNT, Doppller, Buzzetti, Galfer, Ariette, Dell'orto, Kiesler, Sceed42, Vicma, YSS .



Oferujemy również wszystkie części , oryginalne (seryjne) jak i tuningowe, do sprzedawanych przez nas pojazdów, jak też do skuterów i motorowerów innych marek (Romet, Zipp, Piaggio, Yamaha itd.)



Tym razem oferujemy bagażnik tylny- stelaż, montowany fabrycznie w motorowerach Romet /Router WS50, Barton Fighter II, w których siodło jest przykręcane na stałe.

Kolor / wersja do wyboru: chromowany lub czarny.



CHROMOWANY, W CENIE 67 ZŁ- PONOWNIE DOSTĘPNY, MOŻNA ZAMAWIAĆ.



Rozstaw uchwytów mocujących: 23 cm po szerokości, rozstaw otworów na śruby mocujące - 13 cm po długości.

Uwaga: bagażnik ten NIE PASUJE do Bartona Fightera w wersji pierwszej i trzeciej, w których siodło jest otwierane na kluczyk lub za pomocą cięgna.

Do wersji trzeciej Fightera proponujemy inny stelaż, w tej samej cenie, w wersji pierwszej- bagażnik nie występuje.



Stelaż ten NIE pasuje również do wszelkich innych pojazdów, fabrycznie nie wyposażonych w bagażnik, np. R250, Raven, R150, Daelim, Vector itd. Nie nadaje się również do przystosowania do nich.



Uwaga: bagażnik do WS50/Fighter II pasuje WYŁĄCZNIE do tych modeli motorowerów, do których jest przeznaczony.

Proszę nie zamawiać go do jakichkolwiek motocykli (Raven, R125,R250,K125, wszelkich innych Hond,Yamah,Aprilii itd).

Jeśli potrzebujesz mieć na motocyklu bagażnik- kup motocykl fabrycznie w bagażnik wyposażony, albo zamów dorobienie bagażnika w wyspecjalizowanej w tym firmie, koszt: 400-500 zł.



W sprzedaży mamy bardzo duży wybór motocykli, wyposażonych w bagażnik (np. niemal wszystkie modele motocykli 125-350 ccm marki Junak mają bagażniki bądź to fabryczne, bądź akcesoryjne).

Bagażniki z motoroweru z reguły NIE NADAJĄ się do zamontowania na motocykl.



Sprzedajemy też bagażniki do Rometa Zetka 50/125 w cenie 72 zł.



Wszystkie sprzedawane przez nas części są nowe, oryginalne, homologowane.



Kupujący otrzymuje paragon lub (na życzenie) fakturę.



Przesyłka pobraniowa- 20 zł, po przelewie- 15 zł.



Zamawiając więcej części za przesyłkę płacisz tylko raz, jak za jedną.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID415EB.html


Bagażnik Junak 805, Barton Firefox, R717, Exactly
Bagażnik -stelaż pod kufer do skuterów Barton Firefox, Junak 805, Romet 717 (niektóre roczniki) oraz Exactly.

Dostępny jest w kolorze srebrnym.

Bagażnik wykonany w całości z metalu (oryginalne w Junaku czy Bartonie są plastikowe).

Szerokość całkowita 305 mm,

długość całkowita 370 mm,

rozstaw otworów na śruby (z przodu) 216 mm.

Część nowa, nieużywana.



Aktualizacja: zapas bagażników został wyprzedany, następna dostawa- początek sierpnia.



Sprzedajemy skutery, motorowery i motocykle marki JUNAK, FERRO, BARTON, MOTOWELL, ZIPP.



Oferujemy również wszystkie części , oryginalne (seryjne) jak i tuningowe, do sprzedawanych przez nas pojazdów, jak też do skuterów i motorowerów innych marek (Romet, Zipp, Piaggio, Yamaha itd.)



Wszystkie sprzedawane przez nas części są nowe, nieużywane.



Kupujący otrzymuje paragon lub (na życzenie) fakturę.

Koszt przesyłki kurierskiej: pobranie 20 zł, po przelewie 15 zł.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID4F1Zr.html


Harley-Davidson Sportster Harley-Davidson Sportster Iron 883/1200 custom, 1 właść, stan salonowy
Harley-Davidson Sportster 883 Iron



- kupiony w polskim salonie w 2014r.

- pierwszy właściciel

- motocykl świeżo po pełnym przeglądzie zalecanym w książce serwisowej

- przebieg – 970 km (używany sporadycznie, przebył tylko kilka tras)

- komplet kluczyków, ks. serwisowa, instrukcja obsługi.

- stan salonowy, bezwypadkowy, bez najmniejszych przytarć, otarć i uszkodzeń.

- wyposażony w ABS

- Faktura VAT 23%

- garażowany

Sportster 883 Iron jest pięknym motocyklem „Dark custom”. Harley Davidson reklamuje go, jako „Mroczny pionier surowego, obnażonego i agresywnego stylu custom”.



Decydując się na Irona miałem kilka założeń. Motocykl musi pozostać tak mroczny i dyskretny jak oryginał. Miał być mocniejszy, głośniejszy jednak bez utraty funkcjonalności a także bez świecących chromów i dodatków.



Zamówiony został z oryginalną modyfikacją silnika na 1200cm3, aby mimo pozornie niewielkiej jednostki (jak na Harleya Davidsona), jaką seryjnie posiadał Iron, nie musiał się wstydzić osiągów. Ogromny przyrost momentu obrotowego z 68Nm przy 4750rpm do 96Nm przy 3500rpm jest odczuwalny w każdym zakresie obrotów i powoduje, że nie brakuje w tym motocyklu mocy. Dzięki dedykowanemu do Sportstera wydechowi VANCE & HINES Iron może się pochwalić przepięknym, niepowtarzalnym, basowym rykiem. Osiągnięta moc oraz brzmienie daje olbrzymią frajdę z jazdy a każde uchylenie przepustnicy powoduje ciarki na plecach!

Ogromnym ułatwieniem podczas codziennej jazdy jest „system bezkluczykowy”, który wyczuwa gdy zbliżasz się do motocykla z kluczykami w kieszeni, dezaktywuje alarm a także przywraca zapłon. Krótko mówiąc, wsiadasz, naciskasz przycisk uruchamiający silnik i ruszasz a po jeździe, gasisz silnik, zsiadasz i idziesz do domu pozostawiając motocykl zabezpieczony alarmem.

Kolejnym elementem, na który zdecydowałem się było zastąpienie klasycznej lampy przedniej, osadzonym w również klasycznej obudowie, reflektorem LED. Seryjne oświetlenie nie świeci podobno zbyt dobrze podczas gdy w tuningowym reflektorze światło jest o wiele mocniejsze a dzięki kilku ultra mocnym żarówkom snop światła nie świeci jedynie do przodu ale również pięknie doświetla zakręty podczas nocnych wypraw .

Komfortu w długich podróżach dodają klasycznie wyglądające podgrzewane manetki, z regulacją mocy dyskretnie i ze smakiem schowaną na końcu lewej rączki. Prędkościomierz oraz tuningowe lusterka z kierunkowskazami powędrowały pod kierownicę. Całości dopełnia dolny spoiler tzw. „pług” podkreślając sportowy charakter motocykla. Na uwagę zasługuje ponadto „magiczna” ramka na tablicę rejestracyjną, którą w razie ciasnych zakrętów można „zamknąć” nogą bez odejmowania gazu.



Oto lista najważniejszych dodatków, koszt wyposażenia dodatkowego to ponad 20 tyś zł:



- Przeniesiona tablica rejestracyjna, wersja odchylana

http://www.harley-davidson.com/store/side-mount-license-plate-kit-pa-04-6097210--1



- Reflektor przedni LED

http://www.harley-davidson.com/store/daymaker-led-headlamp-pa-11-67700145--1



- Podgrzewane manetki

http://www.harley-davidson.com/store/contoured-chrome---rubber-heated-hand-grips



- tłumiki VANCE & HINES - model "TWIN SLASH 3"; SLIP-ONS

https://www.harliepleats.nl/product/vance-hines-twin-slash-3-inch-slip-on-sportster/



- Oryginalna modyfikacja silnika na 1200ccm, 68Nm / 4750rpm do 96Nm / 3500rpm

http://www.harley-davidson.com/store/se-883cc-1200cc-stage-1-conversion-kit-pa-18-3000310--1



- Dodatkowe siedzenie dla 2 osób, nieużywane, dodaje w gratisie

http://www.harley-davidson.com/store/reduced-reach-seat-pa-16-5173807--1



Podsumowując, oferuję klasyczny z wyglądu, wyposażony w potężne serce motocykl, który dzięki kilku modyfikacjom pozwoli Ci wyróżnić się z tłumu zarówno osiągami, funkcjonalnością a także mrocznym stylem „Dark Custom”. Sprzedaje z przykrością gdyż marzyłem o nim przez wiele lat a w praktyce okazało się, że poświęcając swój czas rodzinie, siadam na motocyklu zaledwie kilka razy w roku. Stoi on nieprzerwanie od nowości w klimatyzowanym garażu podziemnym.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhzxx5.html


Husqvarna TE 450 04' nie KTM Yamaha Honda Suzuki
Witam

Jak w tytule Husqvarna w ciągłej eksploatacji,

Nie straszne dla niej dalekie wypady zero problemów z powrotem do domu. Palona tylko z rozrusznika, poprzedni właściciel zdemontował z powodu problemów jakie występowały w tych modelach. Stan oceniam na dobry, nie bd czarował o żadnych remontach itp. Poprzedni właściciel zarzekał, że była na kontroli i wszystko było w porządku, mam ją od zimy zeszłego roku, przeprowadzałem kontrolę zaworów i ewentualną ich regulację w razie potrzeby i wiadomo olej (zmieniany 3 raz w zeszłym miesiącu IPONE Katana 10W60) jak i regulacja zaworków (wszystkie mają płytki powyżej 2.2mm) pranie filtra nasączanie (MultiAir'em dużo lepszy niż te w sprayach). Przez cały okres jej eksploatacji po dziś to tylko co ostatnio mi aku padł poszła cela ale lekki obrót koła pobudził ją momentalnie :) Zdałoby się jeszcze podregulować gaźnik bo przy niższych obrotach strzela sobie a w domowych warunkach bez smykałki to praktycznie nie możliwe.

Posiadam do Husky dokumenty włoskie, poprzedni właściciel jej nie rejestrował, ja też bez prawa jazdy zbędne dla mnie.



Praktycznie nowy napęd (miesięczny stary oczywiście pociągnąłby dalej po wymianie przedniej zębatki ale wolałem całość zmienić)

Drugi filtr powietrza

Kierownica Accel gruba (poprzednia jakaś z plasteliny była :) )

Nowy aku VARTY ( typowy pod ten sport, kupiony w zeszłym tyg.)

Klocki w dobrym stanie

Zmienione na weekend łożyska kół przód i tył

Wymienione zaraz na początku roku łożyska główki ramy

Przed wakacjami cały kiwak + dolne łożysko amora

Nakładki na szprychy troszku wyblakły od mycia

Zawieszenie całe suchutkie (przód jak i tył)

Mousse na przednie koło (dla mnie za miękkie zmieniłem na dętkę Waycom)

Oponki dostateczne (tył była nowa ale wiadomo tym się po bułki do sklepu nie jeździ)

Naklejki BlackBird'a grube tylko trafiły mi się jakieś leżakowane bo klej słabo trzyma w niektórych miejscach.

Poszycie kanapy BlackBird Pyramid bardzo dobrze utrzymuję podczas jazdy kierującego na swoim miejscu, jak dla mnie to powinno być seryjnie montowane :)

Błotnik tył był spawany, za twardy materiał i konstrukcja samego błotnika utrudnia mu poddanie się.

Dorobione osłony żeberek chłodnic metalowe + wzmocnienia aluminiowe całych chłodnic (były założone tuningowe z sylikonowymi wężami GPI Racing, jedna puszczała i wymieniłem na seryjne)

Założony wydech końcowy od KTM org. się skończył, próby reanimacji nie przyniosły efektu

Świeca nowa irydowa ale ja nie odczułem rużnicy

Handbary Circuit



To by chyba było na tyle wszelkie informacje pod nr tel.

Gdybym nie odbierał proszę SMS.

Więcej zdjęć na Email
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhrIun.html


Okazja Yamaha aerox tuning 50/70 super części + 2 silnik
Witam, sprzedam(możliwa zamiana na STUNT SUKE ) bardzo zrywny i do inwestowany skuter, wyposażony w następujące części:

-sportowe sprzęgło stage6

-sportowy wał

-yamaha jeździła na cylindrze stage 6 pro MKII ale niestety przez moją nieuwagę zatarl się i założony jest aktualnie 50 ccm seria

-pasek malossi

-wariator polini

-rolki polini

-sportowy wydech Leo Vince

-łożysko igielkowe malossi

-memrany malossi

Wygląd:

- ledowa sportowa lampa tył,

-sportowa lampa przód ze światłami do jazdy dziennej

-tuningowe nadkole

-sportowy licznik

-Carbonowy korek od paliwa

-Carbonowe siedzenie

I wiele innych. .. (skuter odpala/jeździ bez problemu )

Dodatkowo do Yamahy dorzucam cały drugi silnik ze sportowym sprzęgłem malossi i przełożeniami na prędkość wraz z pokrywa i kopka stage 6,

Prócz tego dodaje -

sportowy gwintowany amortyzator wraz z podwyżka

- 5 lekko przytartych cylindrów nadających się jeszcze do szlifu,

-seryjne sprzęgło

-seryjny wariator wraz z rolkami

-seryjny wał,

Oraz reszta seryjnych części

Ubezpieczenie i przegląd do marca 2017r

Sprzedaje go gdyż nie jest mi już potrzeby, stoi w garażu i zajmuje mi miejsce,

zachęcam i zapraszam do oglądania :) więcej informacji udzielę pod nr tel 504 - pokaż numer telefonu -

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh5L6D.html


Nissan Patrol Y60 EVO - SKRADZIONY
SKRADZIONY

Nissan Patrol EVO



Uwaga, skradziono nam Nissana Patrola Y60 z 1992r -krótki, kolor czarny - w nocy 16.08.2016 ok godz. 3.20 z Rybarzowic k/ Bielska-Białej

Samochód świeżo po renowacji i tuningu.



Cechy charakterystyczne:

- DWA !!! snorkele -lewy i prawy ( dodatkowy snorkel do powietrza kabiny i dodatkowy filtr powietrza pod maską z prawej strony)

- koła terenowe BF Goodrich MT – 35” - STAREGO typu (niedostępne już normalnie)

- zderzaki stalowe – naszej produkcji – charakterystyczne pkt mocowań hi-lifta - wspawana litera „T” z przodu i z tyłu, dodatkowo siatki na reflektorach, płyta ślizgowa ze stelażem spawanym do ramy, wspawane haki holownicze

- wyciągarka elektryczna” 4-Mad”

- podcięte błotniki do kół 35” poszerzenia gumowe z płaskiej gumy, śruby nierdzewne zamkowe

- zawieszenie +60mm z amortyzatorami niebieskimi „KING 2,5” -USA, ze zbiornikami, polibusze żółte, tylne wahacze wzmocnione, sprężyny lift

- z tyłu dodatkowa chłodnica cieczy w prawym tylnym nadkolu- charakterystyczny wlot dachowy i kratki powietrza z boku nadkola, skrzynka na chłodnicę wewnątrz na prawej stronie - wygląda jak „kominek domowy”

- na dachu pałąk z halogenami oryg. „HELLA- xenon” x 4 szt soczewki

- progi stalowe czarne z nakładką z blachy ryflowanej, progi trwale spawane do ramy w 2 pkt

- gruba chłodnica przednia

- samochód świeżo (nie używany) po lakierowaniu – kolor czarny matowy, karoseria po blacharce, konserwacji, wyjęciu ramy-piaskowaniu, lakierowaniu ramy

- klatka bezpieczeństwa wewnętrzna „IRECO MOTORSPORT” z charakterystyczną niesymetryczną przeróbką krzyża tylnego pałąka od strony kierowcy – przesunięta rurka, aby większy kierowca się pomieścił

- światła przednie główne LED (Angel Eyes)

- dodatkowe listwy LED na zderzaku ( 2 szt „X- VISION”)

- lampy zespolone tylne- australijskie,

- mosty -nowe hamulce, tył blokada 100% oryginał

- środek niedokończony tapicersko- brak podsufitki, brak szyb elektrycznych- założone korbki aluminiowe,

- silnik po tuningu -podniesienia mocy, nowe sprzęgło tuningowe 250mm (seryjne to 240mm) - czerwony docisk



Za pomoc w odnalezieniu i ujęciu złodziei -

nagroda

Link: olx.pl/oferta/CID767-IDh5dQZ.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • monissiaaaa.pev.pl
  • Form:

    Wątki

    Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.
    seryjnym mordercą Dan Wells
    Seryjny John Lutz kryminał
    seryjnych morderców Jeff Povey
    Seryjny John Lutz
    seryjnych morderców Jeff
    seryjnym mordercą Dan
    seryjnych morderców
    seryjnej M Skarbiński
    Seryjny John
    FULL Tuning 480 FPS
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ponland.htw.pl

  • Gdyby ludzie szczerze wyrażali swoje myśli, większość ich musiałaby się kończyć znakiem zapytania. Jerzy Andrzejewski
    Dobre życie przypada w udziale tym, którzy się o nie starają. Lew Tołstoj
    Gdy milczysz, oczy mówią wiele.
    Dobroć, która nie jest bezgraniczna, nie zasługuje na to miano. Jak bardzo trzeba być mądrym, by zawsze być dobrym! Marie van Ebner-Eschenbach
    Esperanto: Nowa mowa. Gorzelski Roman