serii 3 typ E46

Baza znalezionych fraz

Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.

Sam naprawiam samochód BMW serii 3 typ E46
Sprzedam książkę.



Tytuł: Sam naprawiam samochód. BMW serii 3 (typ E46)

autor: H.R. Etzold

Wydawnictwo Komunikacji i Łączności

Wydanie 2. Warszawa 2011.

Okładka: miękka



Używana, w bardzo dobrym stanie.

W komplecie schematy instalacji elektrycznej.
Link: olx.pl/oferta/CID751-IDhEgsL.html



Aluett Typ 41 8,5x18 LK5/120 ET35 silber lackiert, NOWE
Witam mam do zaoferowania piękne 18 calowe felgi. Nówki w kartonach nigdy nie były zakładane na samochód , felgi pasują do



BMW serii 5 (E34, E39, E60, E61, F10, F07 GT), serii 6 (E24, E63, E64), serii 7 (E32, E38, E65, E66, E67, F01, F02), serii 8 (E31), Z8 (E52), M3, M5



BMW serii 1 (E81, E82, E87, E88, F20), serii 3 (E36, E46, E90, E91, E92, E93, F30), serii 5 (E60- XDRIVE, E61-XDRIVE), Z3, Z4, X1 (E84), X3 (E83, F25), X5 (E53, E70), (F21) 118 4 (F32, F82 5 (F10, F18 X1 (E84 X3 (F25) xDrive, 6 (F13 7 (F01, F02, F03, F04) I8 I12 X3 (F25) xDrive X4 (F26 F15, F85 Z4 E85, 2 Active Tourer (F45 6 F13 7 (F01, F02, F03, F04) X4 (F26 X5 (E70 F15, F85 Z4 E85, E70 F15, F85, X6 E71, E72

Cherolet Malibu, Camaro V, Corvette C7 C6

Honda Legend IV KB

LAND ROVER Discovery II III IV, Evoque, Range Rover, Range Rover Sport, Sport LW LG

LEXUS LS460, LS 460, LS IV UVF4 USF4 600h

Mini Countryman R60

OPEL Insignia

Pontiac G8

VW Amarok, T5, Touareg 2.5 R5 Multivan V 7HM 7HN 7HF 7EF 7EM 7EN, Transporter V Bus 7HB 7HJ 7EB 7EJ 7EF



Więcej informacji udzielam tel. lub e-mail
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgKe4w.html


Panewki bmw e46 e39 e36 e60 sputter drift stroker kolbenschmidt m51 57
Opis przedmiotu

Oryginalne, nowe fabrycznie zapakowane panewki korbowodowe wzmacniane SPUTTER do turbodoladowanych silnikow bmw serii m21 m51 m57.



Nominalne, komplet na silnik



Kolbenschmidt 772 - pokaż numer telefonu -
0



Model Typ silnika kw (PS) ccm Rok produkcji



BMW 3 (E36) 325 tdM51 D25 (256T1) 851 - pokaż numer telefonu -
1991.09 - 1998.02



BMW 3 (E36) 325 tdsM51 D25 (256T1)1 514 - pokaż numer telefonu -
1993.05 - 1998.02



BMW 3 (E46) 330 dM57 D30 (306D1)1 351 - pokaż numer telefonu -
1999.10 - 2005.02



BMW 3 (E46) 330 dM57 D30 (306D2)1 502 - pokaż numer telefonu -
2003.03 - 2005.02



BMW 3 (E46) 330 xdM57 D301 351 - pokaż numer telefonu -
2000.06 - 2005.02



BMW 3 (E46) 330 xdM57 D30 (306D2)1 502 - pokaż numer telefonu -
2003.03 - 2005.02



BMW 3 (E90) 325 dM57 D30 (306D3)1 451 - pokaż numer telefonu -
2006.09 - 2011.12



BMW 3 (E90) 330 dM57 D30 (306D3)1 702 - pokaż numer telefonu -
2005.09 - 2011.12



BMW 3 coupe (E46) 330 CdM57 D30 (306D2)1 502 - pokaż numer telefonu -
2003.03 - .



BMW 3 coupe (E92) 325 dM57 D30 (306D3)1 451 - pokaż numer telefonu -
2007.03 - .



BMW 3 kabriolet (E46) 330 CdM57 D30 (306D2)1 502 - pokaż numer telefonu -
2005.08 - .



BMW 3 kabriolet (E93) 325 dN57 D30 A1 502 - pokaż numer telefonu -
2010.02 - .



BMW 3 kabriolet (E93) 325 dM57 D30 (306D3)1 451 - pokaż numer telefonu -
2007.03 - .



BMW 3 kabriolet (E93) 325 dM57 D30 (306D3)1 552 - pokaż numer telefonu -
2007.01 - 2009.12



BMW 3 Touring (E36) 325 tdsM51 D25 (256T1)1 514 - pokaż numer telefonu -
1995.01 - 1999.10



BMW 3 Touring (E46) 330 dM57 D30 (306D1)1 351 - pokaż numer telefonu -
1999.10 - 2005.02



BMW 3 Touring (E46) 330 dM57 D30 (306D2)1 502 - pokaż numer telefonu -
2003.03 - 2005.02



BMW 3 Touring (E46) 330 xdM57 D301 351 - pokaż numer telefonu -
2000.06 - 2005.02



BMW 3 Touring (E46) 330 xdM57 D30 (306D2)1 502 - pokaż numer telefonu -
2003.03 - 2005.02



BMW 3 Touring (E91) 325 dM57 D30 (306D3)1 451 - pokaż numer telefonu -
2006.09 - .



BMW 5 (E34) 525 tdsM51 D25 (256T1)1 514 - pokaż numer telefonu -
1991.09 - 1995.09



BMW 5 (E39) 525 dM57 D25 (256D1)1 201 - pokaż numer telefonu -
2000.02 - 2003.06



BMW 5 (E39) 525 tdsM51 D25 (Inter.)1 514 - pokaż numer telefonu -
1996.01 - 2003.06



BMW 5 (E60) 530 dM57 D30 (306D2)1 602 - pokaż numer telefonu -
2003.07 - 2010.03



BMW 5 (E60) 530 dM57 306 D31 702 - pokaż numer telefonu -
2003.07 - 2010.03



BMW 5 (E60) 530 dM57 D30 (306D3)1 732 - pokaż numer telefonu -
2007.01 - 2010.03



BMW 5 (E60) 530 dM57 D30 (306D2), M57 D30 (306D3)1 552 - pokaż numer telefonu -
2003.07 - 2010.03



BMW 5 (E60) 530 xdM57 306 D31 702 - pokaż numer telefonu -
2005.07 - 2010.03



BMW 5 (E60) 530 xdM57 D30 (306D3)1 732 - pokaż numer telefonu -
2007.01 - 2010.03



BMW 5 Touring (E34) 525 tdsM51 D25 (Inter.)1 514 - pokaż numer telefonu -
1991.12 - 1997.01



BMW 5 Touring (E39) 525 dM57 D25 (256D1)1 201 - pokaż numer telefonu -
2000.02 - 2004.05



BMW 5 Touring (E61) 530 dM57 D30 (306D2)1 602 - pokaż numer telefonu -
2004.06 - .



BMW 5 Touring (E61) 530 dM57 306 D31 702 - pokaż numer telefonu -
2005.07 - .



BMW 5 Touring (E61) 530 xdM57 306 D31 702 - pokaż numer telefonu -
2005.07 - .



BMW 5 Touring (E61) 530 xdM57 D30 (306D3)1 732 - pokaż numer telefonu -
2007.01 - .



BMW 7 (E38) 725 tdsM51 D25 (Inter.)1 514 - pokaż numer telefonu -
1996.04 - 2001.11



BMW 7 (E65, E66, E67) 730 dM57 D30 (306D3)1 552 - pokaż numer telefonu -
2002.10 - .



BMW 7 (E65, E66, E67) 730 dM57 D30 (306D2)1 602 - pokaż numer telefonu -
2002.10 - .



BMW 7 (E65, E66, E67) 730 LdM57 D30 (306D3)1 702 - pokaż numer telefonu -
2005.07 - .



BMW X3 (E83) 3.0 dM57 D30 (306D2)1 502 - pokaż numer telefonu -
2004.01 - .



BMW X3 (E83) 3.0 dM57 D30 (306D3)1 602 - pokaż numer telefonu -
2004.01 - .



BMW X3 (E83) 3.0 i xDriveM54 B30 (306S3)1 702 - pokaż numer telefonu -
2004.01 - .



BMW X3 (E83) 3.0 sdM57 D30 (306D5)2 102 - pokaż numer telefonu -
2006.09 - .



BMW X3 (E83) 3.0 siN52 B30 A2 272 - pokaż numer telefonu -
2006.09 - .



BMW X5 (E53) 3.0 dM57 D30 (306D1)1 351 - pokaż numer telefonu -
2001.05 - .



BMW X5 (E53) 3.0 dM57N 306 D4, M57 D30 (306D2)1 602 - pokaż numer telefonu -
2003.12 - .
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcOvz5.html


Inpa BMW 2-K D-CAN! 2 linie K! przełącznik PIN 7-8
INTERFEJS SERWISOWY

DO AUT MARKI BMW



BMW 2K+D-CAN



NAJNOWSZA WERSJA - 2 LINIE "K"

Z PRZEŁĄCZNIKIEM NA PIN7 I PIN8



Kompletny serwis całego auta na poziomie dealera:

Kodowanie, Programowanie, Aktywacje, Upgrady itd.

we wszystkich modelach do 2014r...



CZYM RÓŻNI SIĘ TEN INTERFEJS OD ZWYKŁYCH BMW K+D-CAN?



Zwykłe interfejsy BMW K+D-CAN obsługują tylko jedna linię K na pinie 7 co w przypadku niektórych modeli BMW może nie wystarczyć. Interfejs dostępny na tej aukcji ma specjalny przełącznik umożliwiający diagnostykę po linii K zarówno na pinie 7 jak i na pinie 8.Dzięki temu za pomocą interfejsu BMW 2K+D-CAN przeprowadzisz pełniejszą diagnostykę wszystkich modułów po linii K we wszystkich autach BMW, które tego wymagają.



UWAGA! Niektórzy błędnie twierdzą, że taki sam efekt uzyska się mostkując (lutując razem) piny 7 i 8 w zwykłych interfejsach BMW K+D-CAN. Niestety takie rozwiązanie powoduje błędy poprzez dublowanie komunikacji. Poza tym to jest rozwiązanie amatorskie, a mój interfejs jest wyposażony w przełącznik fabrycznie czyli w pełni profesjonalnie!



CO ROBI BMW 2K+D-CAN?



1. Odczyt i kasowanie błędów i kontrolek Silnika, Poduszek, ABS, Radia,Licznika, Klimy, TV, Navi, ASC, DSC, Swiatel, Immo, Tempomatu i wszystkich innych modułów w BMW także tych, które wymagają podwójnej lini K!

2. Podgląd parametrów pracy silnika, a także danych z innych czujników w innych modułach w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) np.: vanos, sondy, ciśnienie dawki pompy, ciśnienie doładowania turbo, płynność pracy poszczególnych cylindrów, przepływomierz i inne

3. Automatyczna identyfikacja parametrów auta: typ, model, silnik, skrzynia biegów itd.

4. Kodowanie, Programowanie i Adaptacje modułów

5. Testy elementów wykonawczych i nastawy podstawowe

6. Kasowanie i programowanie inspekcji serwisowych, oleju, płynów itd.

7. Modyfikacje ustawień wszystkich modułów i aktywacje ukrytych funkcji np. aktywacja świateł dziennych, regulacja xenonów, automatyczne domykanie szyb, zamykanie drzwi, zmiana języka i jednostek (np. MILE na KM), doposażenie auta, ustawienia PDC (asystent parkowania) i mnóstwo innych ciekawych, przydatnych funkcji...

8. Kodowanie kluczy i programowanie immobilizera

9. Aktualizacje sterowników w modułach



TEN INTERFEJS ELIMINUJE PEWNE NIEDOSKONAŁOŚCI

ZWYKŁEGO INTERFEJSU BMW K+D-CAN!



OBSŁUGIWANE MODELE



- BMW Serii 1 : E81 E87

- BMW Serii 3 : E46 E90 E91 E92 E93

- BMW Serii 5 : E39 E53 E60 E61

- BMW Serii 6 : E63 E64

- BMW Serii 7 : E38 E65 E66

- BMW Serii 8 : E31

- BMW Serii X : E53, E83, E70 (nowe X5)

- BMW Serii Z : E52, E85

- MINI : R50, R52, R53, R56

- Rolls Royce

- Interfejs obsługuje również modele E34 i E36, ale nie wszystkie silniki



Interfejs obsługuje protokoły:

- High-speed D-CAN and PT-CAN (500 kbit/s)

- Low-speed K-CAN (100 kbit/s) na PIN7 i PIN8!

- Standard BMW ports (BMW-OBD-interface)



To oznacza, ze obsłuży absolutnie wszystkie modele oprócz serii "F"!



UWAGA! Modele sprzed rocznika 2000, które maja 20-pinowe okrągłe gniazdo diagnostyczne pod maska wymagają zastosowania adaptera OBD1 BMW 20-pin, który można dokupić na innej mojej aukcji.



OBSŁUGUJE OPCJE WYKRYWANIA ZAPŁONU



Ta wersja interfejsu obsługuje prawdziwe wykrywanie zapłonu dzięki czemu będziesz mógł przeprowadzić kodowanie i programowanie

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDel1yh.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • monissiaaaa.pev.pl
  • Form:

    Wątki

    Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.
    serii Foteli F5R F5R
    serii BMW Athletics r39
    serii Zagadki Stevie Diamond
    serii Monster High pt
    serii Pierwsi mieszkańcy ziemi
    serii Ilustrowana Biblioteka Wiedzy
    serii Kultowe Polskie Samochody
    Serii Prestige Złoty Dąb
    serii ABC 50 książeczek
    serii M4 HK416 foliage
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • smkbeatz.pev.pl

  • Gdyby ludzie szczerze wyrażali swoje myśli, większość ich musiałaby się kończyć znakiem zapytania. Jerzy Andrzejewski
    Dobre życie przypada w udziale tym, którzy się o nie starają. Lew Tołstoj
    Gdy milczysz, oczy mówią wiele.
    Dobroć, która nie jest bezgraniczna, nie zasługuje na to miano. Jak bardzo trzeba być mądrym, by zawsze być dobrym! Marie van Ebner-Eschenbach
    Esperanto: Nowa mowa. Gorzelski Roman