Oś piasty Przód zacisk

Baza znalezionych fraz

Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.

Romet Sport Oś piasty Przód + zacisk
Romet Sport Oś piasty i zacisk



Wysyłka po wpłacie na konto 4zł,natomiast wysyłka za pobraniem pocztowym 16zł(płatne wszystko przy odbiorze),możliwa jest również wysyłka do Paczkomatów In Post



W razie dodatkowych pytań podaję numer telefonu 609 - pokaż numer telefonu -

Link: olx.pl/oferta/CID767-IDb3Jsz.html



Dartmoor two6player 2014/2015
Witam mam na sprzedaż rower złożony na ramie Dartmoor Two6player 2014/2015. Poniżej dokładny opis.

Rama: Dartmoor two6player rozmiar L, kolor "Raw" lakier zdjęty chemia , bardzo ładnie się prezentuje, rama nie ma żadnych wgnieceń ani pęknięć, jedynie otarcia od linki hamulca.

Amortyzator: Fox Float Fit Kashima RLC 120 mm oś qr 15mm, taper amortyzator praktycznie nówka papiery karton w zestawie, jedno obtarcie na dolnych goleniach, nie wymaga serwisu.

Obręczę: Mavicki EX721 bardzo lekki sztywne, ciężko złapać na nich centre.

Opony: Maxxis DTH 2.15 95% bieżnika przód, 90% tył.

Piasty: Przód Dartmoor K-Lite 15 mm, tył Hope Pro Evo z redukcja na single speed (zębatka 14t(stalowa)),wymiary 135x10mm.

Korba: Shimano Zee 68/73mm, długość ramion 165mm, śruby prawego ramienia zostały przerobione ponieważ szybki się rozgwintowywaly. Stan korb jest bdb nie są mocno wytarte.

Stery: Dolna miska cane creek Series 10 1/5 cala(nówki), górna miska dartmoor.

Kierownica: Funn fatboy przycinana na 730 mm.

Mostek: Travativ

Gripy: Odi( bez lock on ale bardzo dobrze trzymają)

Siodło: Pivotal

Sztyca i zacisk: Dartmoor

Łańcuch: KMC aktualnie czerwony.

Rower w bardzo dobrym stanie, dbałem o niego, czyszczony po każdej jeździe, mechanicznie zawsze nasmarowany, nic nie stuka puka.

Jezeli masz pytania, lub chciałbyś więcej zdjęć pisz priv
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhAyPw.html


Belka oś tył tylna piasta VW golf III VR6 GTI przyczepka zacisk
Witam,

Jak w tytule mam do sprzedania oś tylną pasującą do Golfa GTI, VR6

Oś jest z piastami i czujnikiem ABS, tarcze w dobrym stanie

Posiadam jeszcze zaciski przód, tył i tez piasty przednie
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID3wWDj.html


Koła 29 Mavic EN321 Shimano SLX 9/100 12/142
Witam,

na sprzedaż posiadam nowe koła zbudowane na obręczach Mavic EN321 oraz piastach Shimano SLX. Koła 29 cali, piasta przód na oś 9mm tył na oś sztywną 12/142mm. W zestawie zacisk piasty przód oraz opaski na obręcz. Możliwość wysyłki kurierem.

Waga przód 1058g, tył 1269g.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDffZxX.html


Koła ZTR Flow Ex DT Swiss Schwable Fat Albert Igła
Witam,



do zaoferowania mam koła złożone na obręczach ZTR Flow EX wersja biała, piastach DT Swiss 350, szprychach DT Aero Comp, nyplach DT Prolock Hex czerwonych oraz oponach Schwable Fat Albert TL uszczelnionych mleczkiem Stans NoTubes w rozmiarze koła 26 cali.

Koła złożone na częściach z górnej półki. Użytkuje w drugim rowerze, koła złożone na obręczach ZTR Arch Ex, dlatego zdecydowałem się złożyć drugie koła na takich samych podzespołach tylko zmieniłem obręcze dla innego terenu na ZTR Flow Ex. Niestety na drugim rowerze koła były używane kilka razy, co widać po stanie bieżnika w oponach, praktycznie nowe opony. Bardzo dobre i mocne piasty, bardzo łatwe w późniejszym serwisowaniu. Bardzo uniwersalna i mocna obręcz, możliwość stosowania w normalnych górskich wycieczkach lub bardzo wymagającym terenie.



Jestem pierwszym właścicielem. Koła złożone w 2012 roku. Założone do roweru w 2012 roku. Niestety z braku czasu, użytkowane tylko w 2013 na kilku wycieczkach oraz na początku sezonu 2014, co widać na zdjęciach (REAL FOTO). Koła bez wad ukrytych, wszystko działa jak należy.



Obręcze ZTR Flow EX Białe

Piasta Przód DT 350 na grubą oś QR20

Piasta Tył DT 350 na standardową oś 135 mm ( zacisk DT RWS gratis)

Szprychy płaskie wzmocnione DT Aero Comp

Nyple czerwone DT Alu 2,0 mm poszerzane Hex Prolock

Nakrętka na wentyl KCNC czerwona

Specjalne wentyle dla obręczy bezdętkowych

Opony Schwable Fat Albert 2,25 TL, zalane mleczkiem uszczelniającym Stans NoTubes (taśma uszczelniająca (żółta) oczywiście w środku opony, na obręczy)





W gratisie dodaje zacisk na tyle koło DT RWS 135 mm, zakupiony w 2013 roku, co potwierdza paragon.



Na pozostałych moich aukcjach, hamulce Formula RX wraz z tarczami 203 na przód, 180 na tył oraz rama Santa Cruz Heckler do kompletu



Koła zadbane, kupiona z myślą o jeździe, nie na sprzedaż. Mam kilka rowerów i niestety, nie na wszystkich mam czas jeździć. Na moich pozostały aukcjach sprzedaję resztę części z mojego roweru. Stan reszty praktycznie idealny, jak napisałem wcześniej, zaliczone kilka wycieczek w 2013 oraz na początku 2014 roku, od tego czasu rower stał nieużywany. Do większość dodaje rachunki, które otrzymałem przy kompletowaniu części.



Preferuję odbiór osobisty, możliwy odbiór na trasie Gliwice - Dąbrowa Górnicza. Możliwe też wysłanie paczki pocztą, zgodnie z cennikiem przewoźnika.



Zapraszam do zakupu oraz na pozostałe moje aukcje !!!



Poniżej galeria Real Foto, szczegółowe zdjęcia kół.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgGai7.html


NOWE KOŁO TYŁ 14" Kompletne Chiński Cross 125 250 Loncin Lifan 110 KXD
Do sprzedania:



Kompletne tylne koło 14 CALI (1.85x14 , ośka 12mm) Chiński Cross 110 , 125 , 250

Nowa: Felga + Dętka + Opona



PORÓWNAJ WYMIARY SWOJEJ PIASTY Z WYMIARAMI PODANYMI NA ZDJĘCIU!



Możliwość wysyłki.



Mam też same felgi,opony i dętki w różnych rozmiarach.



Potrzebujesz coś? ZADZWOŃ !



Dysponuje szeroką gamą części i akcesoriów.

Mam wszystkie części do tego typu pojazdów np.



KOMPLETNE KOŁO CHIŃSKI CROSS (felga+dętka+opona kostkowa):

TYŁ 1.85x12 CALI 200zł



FELGA TYŁ CHIŃSKI CROSS:

12 CALI x1.85 150zł

14 CALI x1.85 150zł



OPONA KOSTKOWA:

3.00/12 100zł

90/100/14 120zł



DĘTKA 3.00-12 lub 90/100/14 30zł



ZESTAW DO NAPRAWY SILNIKA 110cm3

CYLINDER (107cm3)+TŁOK 52,4mm+PIERŚCIENIE+SWORZEŃ 13mm+ZABEZPIECZENIA 110zł



ZESTAWY:

TŁOK 52,4mm+PIERŚCIENIE+SWORZEŃ 13mm+ZABEZPIECZENIA 55zł

TŁOK 54,2mm+PIERŚCIENIE+SWORZEŃ 14mm+ZABEZPIECZENIA 60zł



NOWY KOMPLETNY SILNIK (5 możliwych wersji):

1. SILNIK 125ccm Z ROZRUSZNIKIEM 900zł

2. SILNIK 125ccm Z ROZRUSZNIKIEM+GAŹNIK MODUŁ 950zł

3. SILNIK 125ccm BEZ ROZRUSZNIKA 750zł

4. SILNIK 125ccm BEZ ROZRUSZNIKA+GAŹNIK MODUŁ 800zł

5. SILNIK 140ccm YX BEZ ROZRUSZNIKA 1100zł



GŁOWICA 100% KOMPLETNA 130zł

ZAWORY (ssący i wydechowy+zabezpieczenia) 35zł

SKRZYNIA BIEGÓW 130zł

KARTERY KOMPLET 2szt LEWY I PRAWY 150zł



USZCZELKI (wszystkie,komplet na cały silnik) 35zł



MODUŁ ZAPŁONOWY (5 pinów 1 wtyczka) 30zł

MODUŁ ZAPŁONOWY (6 pinów 2 wtyczki) 30zł

REGULATOR NAPIĘCIA 12V 30zł

CEWKA ZAPŁONOWA 12V 35zł

(wszystko pasuje do:cross quad atv skuter)



ISKROWNIK-STATOR 2 CEWKI 12V 60zł

ISKROWNIK-STATOR 6 CEWEK 12V 60zł

POKRYWA SILNIKA-ŁANCUCHA-MAGNETA 60zł

MAGNETO–KOŁO ZAMACHOWE NA 2 CEWKI 65zł

(wszystko pasuje do:cross quad)



GAŹNIKI DO CROSS QUAD:

GAŹNIK PZ19 19mm 60zł

GAŹNIK PZ22 22mm 60zł

GAŹNIK PZ27 27mm 80zł

JAPOŃSKI GAŹNIK WYSOKIEJ JAKOŚCI MIKUNI 26mm 150zł

(wszystkie mają rozstaw śrub mocujących 48mm)



FILTR POWIETRZA MOCOWANIE 35mm lub 38mm 45zł

(gąbkowy,wysoka jakość,możliwość czyszczenia)



RAMA CROSS 120zł

OŚ–OŚKA TYŁ/PRZÓD 12mm 35zł

ZĘBATKA NAPĘDOWA TYŁ (37 zębów) 35zł

AMORTYZATOR TYŁ CROSS GWINT-REGULACJA TWARDOŚCI (wysoka jakość) 160zł



PLASTIKI KOMPLET CROSS 130zł

NAKLEJKI–OKLEINA KOMPLET NA PLASTIKI 20zł



KOMPLETNY UKŁAD WYDECHOWY CROSS 130zł

TŁUMIK (przelotowy,basowy dźwięk) 100zł



HAMULEC PRZÓD/TYŁ KOMPLETNY UKŁAD HAMULCOWY DO CROSS 130zł

(zacisk hamulcowy+klocki+przewód+pompa+element mocujący)



KLOCKI HAMULCOWE 30zł

TARCZA HAMULCOWA CROSS TYŁ/PRZÓD 65zł



KIEROWNICA 45zł

KLAMKA-DŹWIGNIA SPRZĘGŁA 35zł

KOPKA – DŹWIGNIA KOPKI 40zł

LINKA GAZU CROSS QUAD 110-125ccm 30zł

LINKA SPRZĘGŁA CROSS QUAD 110-125ccm 30zł

KLUCZYK-STACYJKA ZAPŁONOWA CROSS QUAD SKUTER 30zł



Zapraszam! Okazyjne ceny!
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID2qCkL.html


Nowy Ns SnaBB T trail enduro L 2016 27,5
Do sprzedania mam nową ramę NS SnaBB Trail 2016 rozmiar L kolor pomarańczowy . Rama jest nowa nigdy nie używana. W zestawie oś, hak. Rama na gwarancji.



Możliwość sprzedaży ramy w innym kolorze i rozmiarze ;)



Więcej zdjęc na meila



Opis producenta :



Snabb został zaprojektowany jako rower podnoszący funkcjonalność na szlaku, jak również uwzględniający niską wagę i niezawodność. Szokowanie designem, „patentami” czy „systemami” skreśliliśmy z naszej listy. I oto on – Snabb, bazujący na prostej i zarazem pięknej ramie, lekki, wytrzymały i szybki. Wiele jego elementów, w tym charakterystyka ugięcia, jest inspirowanych platformą Fuzz – naszym nowym rowerem do DH, który już zdążył dowieść swoich zalet na najtrudniejszych trasach. W zawieszeniu z ogniwem Horsta udało nam się połączyć cechy zapobiegające bujaniu, jak i osiągnąć takie krzywe charakterystyki, które uznajemy za idealne. Geometria ramy jest nowoczesna, z niskimi przekrokiem i środkiem ciężkości oraz długą górą i płaskim kątem główki. Wzięliśmy pod uwagę profil typowego klienta rowerów NS – twardego, jeżdżącego agresywnie i oczekującego od roweru ekstra wytrzymałości przez wiele sezonów. Równocześnie zbudowaliśmy rower, który zadowoliłby również naszych team riderów i który nie zawiedzie ich w dniu zawodów.



Snabb toczy się na kołach w rozmiarze 650B i dostępny jest w dwóch odmianach: Enduro o skok 160 mm oraz Trail 140 mm. Różnią się nie tylko skokiem i geometrią, ale i zastosowanym zestawem rur i wagą. Zawieszenie obydwu jest zoptymalizowane pod kątem ich przeznaczenia.



Geometria: obie ramy charakteryzują się bardzo długim przednik trójkątem oraz krótkimi widełkami. Snabb E ma kąt główki 66 stopni i nieco dłuższy tył dla zachowania stabilności na stromych i szybkich zjazdach. Geometria zaprojektowana jest do współpracy z widelcami 160 – 170 mm. Snabb T to agresywny rower ścieżkowy z nieco bardziej stromym kątem główki 66,5 – 67.5 stopnia z widelcami o skoku 140 – 160 mm.



Kinematyka zawieszenia: Zawieszenie z 4 punktami obrotu i ogniwem Horsta zostało zaprojektowane aby najlepiej współpracowało z napędem 1x10/11. Ten rodzaj napędu zwykle powoduje większe ugięcie zawieszenia podczas pedałowania niż w klasycznym napędzie 2x10. Wymagało to zastosowania takiej charakterystyki, która zapobiega zapadaniu się zawieszenia (anti-squat). Dzięki niej rower rewelacyjnie przyspiesza pozostając w 100 % aktywny na uderzenia od dołu. Cztero-zawiasowy system cofa tylną oś wraz z ugięciem wahacza, co korzystnie wpływa na wybieranie dużych przeszkód o ostrych krawędziach. W przeciwieństwie do większości systemów dostępnych na rynku (w tym wirtualnych), zawieszenie jest całkowicie odseparowane od hamulców i ich użycie nie powoduje utwardzenia zawieszenia.



Główne zmiany na 2016:



Łożyskowanie górnego mocowania dampera dla lepszej czułości zawieszenia

Łożyska MAX

Poprawione prowadzenie przewodów

W pełni zintegrowana główka taper IS42/IS52



Specyfikacja:



Materiały: aluminium 6061-T6 + aluminium 6066-T6 z customowo formowanych i cieniowanych rurek, rocker z aluminium 7075-T6, podwójne spawy w szczególnie narażonych miejscach

Skok ramy: 142mm (5.5”)

Zalecany skok amortyzatora: 140-160mm

Łożyska MAX

Łożyskowanie górnego mocowania dampera

Damper: 200x57mm (7.9”x2.24”)

Tuleje dampera: 22.2x8mm przód, 22.2x8mm tył

Wewnętrzne i zewnętrzne prowadzenie przewodów

Główka ramy: w pełni zintegrowane stery IS42/IS52

Wysokość główki: S: 100mm, M: 120mm, L: 130mm

Rozstaw piasty: 142x12mm, oś w zestawie

Mocowanie hamulca PM, maks. 200mm

Suport: BB 73mm z mocowanie ISCG05

Zębatka: maks 34t, 32t dla SRAM XX1

Mocowanie tylnej: niezintegrowany hak

Mocowanie przedniej przerzutki: dolne bezpośrednie mocowanie S3

Sztyca/zacisk: 31.6mm / 34.9mm

Prowadzenie kabla w rurze podsiodłowej pod sztycę teleskopowe

Maksymalna wielkość opony: 650Bx2.3”

Waga (bez dampera i osi): ~2.9kg
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDh7TT3.html


BMX Stereo Flash 2011
Witam!

Przedmiotem tego ogłoszenia jest bmx zakupiony w sklepie AveBmx co mogę potwierdzić paragonem. Z roweru korzystałem tylko jeden sezon ze względu na to, że sport ten okazał się nie dla mnie przez co bmx służył głównie jako dekoracja pokoju. Rower nie posiada wgnieceń ani pęknięć na ramie ponieważ nie był "katowany". Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu codziennie po godzinie 16. Nie interesuje mnie wymiana na inny rower, skuter czy inną motorynko-pierdziawkę, kosiarkę, konsole, grzejnik, suszarkę, gofrownicę, lutownicę. Rower w ogłoszeniu tylko i wyłącznie na sprzedaż.



Opis:

Rama: Stereo Flash Frame, full Cr-Mo, 20.90”TT/13.6”CS, 2 x cieniowana rura podsiodłowa, odkręcane przelotki i pivoty hamulca, zintegrowany zacisk

Widelec: Stereo Mono, full Cr-Mo

Kierownica: Slim Shape Stereo AC Bar, 100% Cr-Mo, wysokość 8.5”

Mostek: Stereo, drążone śruby, długość 53mm, wycinany CNC

Gripy: Stereo “Audio”, Barendy Stereo “Jack”Bar Plugs

Stery: Zintegrowane Campy 45x45, łożyska maszynowe

Hamulec: Tektro 907, Klamka Odyssey Monolever

Korby: Odyssey Twombolt 175mm, suport Odyssey MID BB 22mm, łożyska maszynowe

Pedały: Odyssey Twisted PC

Sprocket: Stereo 6061 Aluminium, 25T

Obręcze: Stereo Vinyl Aero, 36otworów, double wall (przód), Stereo Vinyl, 36otworów, double wall (tył)

Piasty: Stereo MC, łożyska maszynowe, oś female 10mm(przód), Stereo MC, łożyska maszynowe, oś 14mm, driver 9t

Łańcuch: Stereo Amp Half Link

Siodełko: Stereo AC Combo, zintegrowana sztyca

Opony: Odyssey Dirt Path 2.20”



- waga katalogowa: 9,70kg

- waga realna: 10,84kg
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDfH0YP.html


Decathlon rower miejski b'twin original 3 26" koszyk bagażnik zamienię
Sprzedam uniwersalny rower b'twin, stan jak nowy, praktycznie bez oznak użytkowania, kupiony w Decathlon jako nowy - obecnie taki nowy z dodatkami (bagażnik, nóżka, koszyk, oświetlenie bateryjne przód i tył) to koszt ponad 950zł

Stan wzorowy - jak na zdjęciach, praktycznie jak nieużywany, bez obić, odarć itp

Więcej zdjęć na maila.



Parametry, ze strony www.Decathlon.pl:



ROZMIAR M (155 cm - 172 cm)

WAGA 15,25 kg w rozm. M

KOLOR biały

MAKS. OBCIĄŻ. 100 kg



INFORMACJE TECHNICZNE



RAMA: Rama ze stali Hi-Ten, o obniżonej geometrii, łączącej solidność i komfort i łatwość wsiadania.



WIDELEC: Widelec ze stali Hi-Ten zapewnia dowiedzioną solidność.



NAPĘD: 21 indeksowanych przełożeń, zmiana przełożeń obrotowymi manetkami SRAM Comp. Solidny i płynny napęd przystosowany do jazdy po największych wzniesieniach. Kaseta 7-rzędowa SHIMANO TZ21.

Łańcuch SRAM anty-korozyjny.

Przerzutka przednia: SHIMANO TZ31.

Przerzutka tylna: SRAM 3.0.

Zakres przebiegu na jednym obrocie korb dla roweru 26 calowego: 1m50 - 6m01..

Tarcze: 48 / 38 / 28.

Zębatki: 14 / 28.



HAMULCE: Hamulce przednie/tylne szczękowe V-brake aluminiowe. Klamki aluminiowe. Hamowanie jest skuteczne, płynne i progresywne. Hamulec przedni wyposażony jest w „Power Control", działający jak system zapobiegający zablokowaniu koła w razie nagłego hamowania.



KIEROWNICA / MOSTEK / STERY: Kierownica stalowa, na wpół uniesiona. Aluminiowy mostek z regulacją wysokości i nachylenia. Pozycja na wpół uniesiona, umożliwiająca przejażdżki i bardziej sportową jazdę. Możliwe jest wyregulowanie mostka, aby zapewnić dobrą pozycję klatki piersiowej.



SIODŁO / SZTYCA PODSIODŁOWA: Siodło piankowe Royal. Obejma podsiodłowa na zacisk; sztyca siodła stalowa. Uniwersalne, miękkie siodło, komfortowe i nieprzemakalne. Szybka regulacja siodełka, bez narzędzi.

Przekrój sztycy siodła: 26 mm.Średnica obejmy podsiodłowej: 29 mm.



KOŁA: Obręcze aluminiowe jednokomorowe anodowane, z oszlifowanymi krawędziami.

Szlifowanie krawędzi zapewnia progresywne, skuteczne i ciche hamowanie.

Piasty stalowe, na zacisk z przodu. Zacisk na przednim kole, praktyczny podczas demontażu koła przed transportem roweru.

Oś tylnego koła przykręcana.

Obręcze są lakierowane w kolorze ramy (białe).



OPONY: Opony B'TWIN gumwall, bardzo wytrzymałe i wszechstronne, na szosy i drogi gruntowe. Wymiary w rozmiarze M: 26 x 1,75 cm



MECHANIZM KORBOWY: Wszechstronne, plastikowe i jednoczęściowe pedały.



AKCESORIA / WYPOSAŻENIE: Oświetlenie na baterie. Błotniki z uchwytami kątowymi. Bagażnik



WYMIARY

Odległość siodło - kierownica w rozmiarze M: 630 mm - 660 mm. Odległość siodło - pedały w rozmiarze M: 680 mm - 890 mm.



INFORMACJE / KONCEPT / TECHNOLOGIE



SKŁAD: Rama : 100.0% Stal

OGRANICZENIA W UŻYTKOWANIU: Ten rower nie jest przewidziany do jazdy terenowej.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZECHOWYWANIA: Przechowywać z dala od wilgoci.

ZALECENIA DOT. KONSERWACJI: Regularnie myj i smaruj napęd.

GWARANCJA: Dożywotnia na: ramę, mostek, kierownicę i widelec w tym modelu.



Chętnie zamienię na damski rower miejski "łabędź" - kola 28", najlepiej biały, z biegami, koszykiem, bagażnikiem, możliwa dopłata, wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhkDAp.html


Rower bmx
Rower był używany przez pół roku .



Części :

- rama: Stereo Speaker Frame, długość górnej rury (TT) 19”, długość tylnego trójkąta (CS) 13”, zintegrowany zacisk podsiodłowy, długość rury podsiodłowej 7,5", 2 gussety w okolicach główki, custom'owa główka oraz wspawka CS'a, przystosowana do szerszych opon

- widelec: Stereo Mono, zwężane golenie

- kierownica: Stereo Riser, wysokość 7.5″, szerokość 26,75"

- mostek: Stereo "Wolf", wykonany z aluminium 6061-T6, długość 52mm, Front Load

- gripy: Stereo “Audio”

- barendy: Stereo “Jack” Bar Plugs

- stery: Zintegrowane Campy 45x45, łożyska maszynowe

- hamulec: Tektro 907

- klamka: Tektro

- korby: Stereo Valve 3pc, 100% Cr-Mo, zwężane ramiona, długość 165mm

- suport: MID BB 19mm, łożyska maszynowe

- pedały: Odyssey Twisted

- sprocket: Stereo ”Rewind EV” 25T

- obręcze: Stereo AMP, 36otworów, single wall, nylonowa opaska Stereo “Flat Tire Suck”

- piasta przód: Stereo Core Slim, emblemat umieszczony na korpusie piasty, oś male wykonana ze stali Cr-Mo, średnica 10mm

- piasta tył: Stereo Core Cassette, emblemat umieszczony na korpusie piasty, semi-sealed, oś 14mm, jednoczęściowy driver 9t, RHD

- łańcuch: KMC Z-410

- siodełko: Stereo AC Seatpost Combo

- opony: Kenda Kid Block 2.1" + Stereo “ID” Valve Caps



Rower ma uszkodzony barned z prawej strony
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDh5bOw.html


BMX w stanie idealnym mało jeżdżony
Witam, mam na sprzedaż prawie nowy rower, wszystko co potrzebne wymienione w opisie pozdrawiam.

- rama: Cult Gateway, przedni trójkąt wykonany ze stali Cr-Mo, długość górnej rury 20.5” (TT), zintegrowany zacisk podsiodłowy, gussety wycinane laserowo

- widelec: Cult, sterówka wykonana ze stali Cr-Mo, zwężane golenie

- kierownica: Cult, wysokość 8,75″, szerokość 29"

- mostek: Cult Salvation Style, długość 50mm, wykonany z aluminium

- gripy: Cult Dehart

- barendy: Cult Dehart

- stery: zintegrowane, łożyska maszynowe

- hamulec: U-brake, wykonany z aluminium

- klamka: wykonana z aluminium

- korby: 3pc, zwężane ramiona, długość 170mm

- suport: MID BB 19mm, łożyska maszynowe

- pedały: Cult Nylon

- sprocket: Cult Member Style, 25 zębów, wykonany ze stali

- obręcze: wykonane z aluminium, 36otworów

- piasta przód: korpus wykonany z aluminium, oś Cr-Mo, 10mm, łożyska maszynowe

- piasta tył: Cassette, korpus wykonany z aluminium, oś Cr-Mo 14mm, jednoczęściowy driver 9t, RHD, łożyska maszynowe

- łańcuch: Cult 410

- siodełko i sztyca: Cult Padded Combo

- opony: 20" x 2.3"



- waga katalogowa: 11,6kg



Podstawowy model roweru Cult'a wyposażony w napęd 25:9, stery, suport oraz piasty na łożyskach maszynowych a także after marketowe części Culta jak pedały, łańcuch oraz gripy.

Możliwa zamiana za skuter.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDf0dpt.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • monissiaaaa.pev.pl
  • Form:

    Wątki

    Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.
    oś do drezyny drezyna
    Oś koła MTB roweru
    Oś Mechanizmu Shimano bbes25b18
    oś 51 możliwa zamiana
    Oś Dynamo piasta Nexus
    oś qr9 dh fr
    Oś LED Dynamo piasta
    oś wkład kaseta suportu
    Oś mechanizmu korbowego 17mm
    Oś suportu truvativ howitzer
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprus.opx.pl

  • Gdyby ludzie szczerze wyrażali swoje myśli, większość ich musiałaby się kończyć znakiem zapytania. Jerzy Andrzejewski
    Dobre życie przypada w udziale tym, którzy się o nie starają. Lew Tołstoj
    Gdy milczysz, oczy mówią wiele.
    Dobroć, która nie jest bezgraniczna, nie zasługuje na to miano. Jak bardzo trzeba być mądrym, by zawsze być dobrym! Marie van Ebner-Eschenbach
    Esperanto: Nowa mowa. Gorzelski Roman