oś przedniej piasty

Baza znalezionych fraz

Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.

oś przedniej piasty Shimano 9mm
Oś używana, w stanie idealnym, została wyjęta po zakupie z piasty Deore i zastąpiona zwykłą osią z nakrętkami.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDguI2z.html



Nowa oś koła przedniego 9mm na śruby złota Docura a2z boplight
Witam, dziś do sprzedania nowy zacisk na śruby do przedniej piasty Docura, 9mm. Bardzo lekki. Dokrecany imbusem 5.



Możliwość odbioru osobistego na terenie Trójmiasta lub wysyłka.

W razie pytan prosze pisac lub dzwonic, zapraszam rowniez do zapoznania sie z reszta moich ogloszen, pozdrawiam!
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDesehH.html


Zacisk sztycy obejma 31,8 SWISS COMP zacisk piasty zamykacz LEKKI
Oferujemy wysokiej jakości akcesoria marki SWISS COMP.



Zaciski sztycy, rozmiar 31,8mm (srebrny).

Wycinane metodą CNC z aluminium. W zestawie tytanowa śruba na imbus. Bardzo lekkie, waga ok. 10g.

Cena: 70zł.



Zacisk przedniej piasty, czarny. Oś wykonana z tytanu.

Dedykowany do MTB.

Szerokość przedniej piasty: 100mm. Grubość osi: 5mm. Długość: 145mm.

Bardzo lekki, waga ok. 22g.

Cena: 80zł.



Wszystkie te części widoczne na dodanych zdjęciach.



Koszt wysyłki według cennika Poczty Polskiej. Tylko przesyłki rejestrowane.

Możliwość wysyłki za pobraniem (najtańsze pobranie 19,50zł).

Kurier DPD 15zł (pobranie 20zł).

Do każdego zakupu dodajemy paragon (faktura na życzenie).
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDeK0CD.html


Sola4 Silverback /Sztywna oś/29
Witam . Sprzedam rower Silverback Sola 4 . SOLA 4 to sprzęt dla zaawansowanych fanów górskich przejażdżek. Rama zbudowana została z potrójnie cieniowanego ultralekkiego aluminium - nowego stopu zapewniającego większą sztywność i lepsze tłumienie. Podobnie jak w wyższych modelach rama posiada główkę Tapered gwarantującą odpowiednią sztywność tego elementu. Wielowarstwowe malowanie zapewnia wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne. Rower wyposażony został w powietrzny amortyzator SUNTOUR XCT z mocowaniem przedniego koła na sztywną 15 mm oś poprawiającą sztywność mocowania i odporność na skręcanie boczne koła, hydrauliczne hamulce SHIMANO oraz koła ALEXRIMS. Za zmianę biegów odpowiadają komponenty Shimano z grup DEORE i ALIVIO M4000.



Rama - 29” Butted 6061 Aluminium, Tapered 1⅛” – 1.5” headtube, 135mm QR Dropouts



Widelec - Suntour XCR Air-LO-R, 100mm Travel, Alloy Tapered Steerer, Lockout, 15mm Dropout, Gloss Blue



Obręcze- Alex MD21, 32H, Stainless Steel eyelets, Polyurethane Rimtape, Black, Custom Sector Decals



Piasty

Rear: Shimano FH-RM35, Centre Lock Disc Mount, Adjustable cup and cone angular contact bearings, Cassette, Black Front: Shimano HB-M618, Centre Lock Disc Mount, Adjustable cup and cone angular contact bearings, 15mm Axle, Black



Opony - Maxxis Sphinx, 29” x 2.1, 27TPI



Manetki - Shimano Alivio SL-M4000, 3x9 Trigger, Black



Przednia przerzutka

Shimano Alivio, Triple, Clamp-on 34.9mm, Silver



Tylnia przerzutka Deore Shadow Tech RD-M592-SGS, Long Cage, 9Spd, Black



Mechanizm korbowy -Shimano FC-M4000, 40/30/22T, L: 175mm ALL SIZES, Black



Kaseta-Shimano CS-HG30-9, 9Spd, 11-34T, Silver



Hamulce - Shimano BR-M355 Open Hydraulic System, Rotors Front: 180mm; Rear: 160mm, Centre Lock, Silver



Siodełko Sector, Cr-Mo Rails

Kierownica Sector Plane, W: 700mm;

Back Sweep: 9° x ∮31.8mm; 6061 Butted Oversized



Mostek Sector Reach, L: 90mm, 7° x ∮31.8mm, black



Sztyca Sector Incline, ∮31.6mm x 350mm; Black, Black bolts



Waga 13,2 kg



W rowerze została nowa kaseta i dętki.

Na ten sezon zostały do regulacji

przerzutki .

Do wymiany oś piasty przedniej .

Rower posiada kilka nie wielkich obtarć.

Do roweru posiadam dokumenty i paragon zakupu . Cena niższa o 50% od nowego .
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhoxn3.html


Koła rowerowe MTB 26" WTB Frequency i25 + piasty Novatec thru axle
Witam,

Mam do sprzedania komplet kół rowerowych zbudowanych z następujących podzespołów:



Przód:

Obręcz WTB Frequency i25 (rozmiar 559 czyli 26", szerokość wewnętrzna 25mm)

Piasta Novatec NT-D811SB (na oś 100x15mm)

Opaska Continental 24mm



Tył:

Obręcz WTB Frequency i25 (rozmiar 559 czyli 26", szerokość wewnętrzna 25mm)

Piasta Novatec NT-D142SB-X12 (na oś 142x12mm)

Opaska Continental 24mm



Obydwa koła zostały zaplecione na trzy krzyże. Nyple są mosiężne, a szprychy stalowe, niecieniowane. Waga przedstawia się następująco:



Przód: 916g

Tył: 1167g



Koła zostały zbudowane pod projekt roweru, z którego nic niestety nie wyszło. Nie były NIGDY używane, miały tylko założone opony.

Całość kosztowała mnie ok. 940zł, więc cena o jaką proszę wydaje mi się bardziej niż atrakcyjna.

Jedyny mankament to to, że przy zakładaniu przedniej opony uszkodziłem naklejkę na obręczy i lekko zarysowałem jej rant.



Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez OLX lub telefonicznego.

Preferuję odbiór osobisty, ale koła mogę też wysłać kurierem na koszt kupującego (koszt ok 30zł).



Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie:-)
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDftpeP.html


Adaptery 15 mm NS Rotary 15/20
Witam, mam na sprzedaż nowe adaptery na oś 15 mm do piasty przedniej Ns Rotary 15/20.

Zapraszam
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDfvCBZ.html


*** Przyczepka towarowa SAM Solidna i mocna 140x100x40cm Nowa !!! ***
*** Przyczepka towarowa SAM ***



Wymiary skrzyni ładunkowej: 140 x 100 x 40 cm.



Zrobiona jesienią 2015 roku.



Od tamtej pory nie zrobiła nawet kilometra!!!



Cały czas jest pod dachem sucha.



Piasty Opel Corsa B, nowe łożyska, koła 13" VW Golf I, opony dobre 175/70 R13, oś wykonana z grubej rury, zawieszenie piórowe plus odboje, nowe oświetlenie.



Konstrukcja z solidnego kontownika, burty nowa trapezowa blacha ocynkowana, podłoga płyta plus blacha od wewnątrz skrzyni wszystko zakonserwowane, dyszel to gruba rura przez całą długość przyczepy plus wzmocnienie z kontownika od rogów przedniej ściany.



Dla dobrego klienta GRATIS !!!!



Komplet czterech nadstawek na burty wykonane z solidnego pręta co daje dodatkowo ok. 50 cm. Dobre do przewozu zwierząt lub większej ilości towaru. Może również służyć jako stelaż do plandeki. Montaż i demontaż zajmuje 2-3 minuty. Wystarczy wysunąć je w specjalne tulejki. Możliwość ich rozkręcenia co daje mniejszą powierzchnię przechowywania.



Ładowność: spokojnie wytrzyma 1 tonę.



Masa własna ok: 150-180 kg.



Tylna burta otwierana na całej szerokości.



Przyczepka robiona solidnie pod siebie, spokojnie wytrzyma spore ładunki nie jak te nowe marketowe.



Brak dokumentacji.



Cena: 790 zł do negocjacji.



Możliwa zamiana na tanie auto osobowe, dostawcze inną towarówkę, kemping lub innego typu przyczepę. Dowolny typ i stan. Może być do remontu. Mogą być jakieś koła aluminiowe, paka lub kontener z busa. Mogę coś dopłacić.



Proszę składać propozycję.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfBjYT.html


Nowy Ns SnaBB T trail enduro L 2016 27,5
Do sprzedania mam nową ramę NS SnaBB Trail 2016 rozmiar L kolor pomarańczowy . Rama jest nowa nigdy nie używana. W zestawie oś, hak. Rama na gwarancji.



Możliwość sprzedaży ramy w innym kolorze i rozmiarze ;)



Więcej zdjęc na meila



Opis producenta :



Snabb został zaprojektowany jako rower podnoszący funkcjonalność na szlaku, jak również uwzględniający niską wagę i niezawodność. Szokowanie designem, „patentami” czy „systemami” skreśliliśmy z naszej listy. I oto on – Snabb, bazujący na prostej i zarazem pięknej ramie, lekki, wytrzymały i szybki. Wiele jego elementów, w tym charakterystyka ugięcia, jest inspirowanych platformą Fuzz – naszym nowym rowerem do DH, który już zdążył dowieść swoich zalet na najtrudniejszych trasach. W zawieszeniu z ogniwem Horsta udało nam się połączyć cechy zapobiegające bujaniu, jak i osiągnąć takie krzywe charakterystyki, które uznajemy za idealne. Geometria ramy jest nowoczesna, z niskimi przekrokiem i środkiem ciężkości oraz długą górą i płaskim kątem główki. Wzięliśmy pod uwagę profil typowego klienta rowerów NS – twardego, jeżdżącego agresywnie i oczekującego od roweru ekstra wytrzymałości przez wiele sezonów. Równocześnie zbudowaliśmy rower, który zadowoliłby również naszych team riderów i który nie zawiedzie ich w dniu zawodów.



Snabb toczy się na kołach w rozmiarze 650B i dostępny jest w dwóch odmianach: Enduro o skok 160 mm oraz Trail 140 mm. Różnią się nie tylko skokiem i geometrią, ale i zastosowanym zestawem rur i wagą. Zawieszenie obydwu jest zoptymalizowane pod kątem ich przeznaczenia.



Geometria: obie ramy charakteryzują się bardzo długim przednik trójkątem oraz krótkimi widełkami. Snabb E ma kąt główki 66 stopni i nieco dłuższy tył dla zachowania stabilności na stromych i szybkich zjazdach. Geometria zaprojektowana jest do współpracy z widelcami 160 – 170 mm. Snabb T to agresywny rower ścieżkowy z nieco bardziej stromym kątem główki 66,5 – 67.5 stopnia z widelcami o skoku 140 – 160 mm.



Kinematyka zawieszenia: Zawieszenie z 4 punktami obrotu i ogniwem Horsta zostało zaprojektowane aby najlepiej współpracowało z napędem 1x10/11. Ten rodzaj napędu zwykle powoduje większe ugięcie zawieszenia podczas pedałowania niż w klasycznym napędzie 2x10. Wymagało to zastosowania takiej charakterystyki, która zapobiega zapadaniu się zawieszenia (anti-squat). Dzięki niej rower rewelacyjnie przyspiesza pozostając w 100 % aktywny na uderzenia od dołu. Cztero-zawiasowy system cofa tylną oś wraz z ugięciem wahacza, co korzystnie wpływa na wybieranie dużych przeszkód o ostrych krawędziach. W przeciwieństwie do większości systemów dostępnych na rynku (w tym wirtualnych), zawieszenie jest całkowicie odseparowane od hamulców i ich użycie nie powoduje utwardzenia zawieszenia.



Główne zmiany na 2016:



Łożyskowanie górnego mocowania dampera dla lepszej czułości zawieszenia

Łożyska MAX

Poprawione prowadzenie przewodów

W pełni zintegrowana główka taper IS42/IS52



Specyfikacja:



Materiały: aluminium 6061-T6 + aluminium 6066-T6 z customowo formowanych i cieniowanych rurek, rocker z aluminium 7075-T6, podwójne spawy w szczególnie narażonych miejscach

Skok ramy: 142mm (5.5”)

Zalecany skok amortyzatora: 140-160mm

Łożyska MAX

Łożyskowanie górnego mocowania dampera

Damper: 200x57mm (7.9”x2.24”)

Tuleje dampera: 22.2x8mm przód, 22.2x8mm tył

Wewnętrzne i zewnętrzne prowadzenie przewodów

Główka ramy: w pełni zintegrowane stery IS42/IS52

Wysokość główki: S: 100mm, M: 120mm, L: 130mm

Rozstaw piasty: 142x12mm, oś w zestawie

Mocowanie hamulca PM, maks. 200mm

Suport: BB 73mm z mocowanie ISCG05

Zębatka: maks 34t, 32t dla SRAM XX1

Mocowanie tylnej: niezintegrowany hak

Mocowanie przedniej przerzutki: dolne bezpośrednie mocowanie S3

Sztyca/zacisk: 31.6mm / 34.9mm

Prowadzenie kabla w rurze podsiodłowej pod sztycę teleskopowe

Maksymalna wielkość opony: 650Bx2.3”

Waga (bez dampera i osi): ~2.9kg

Link: olx.pl/oferta/CID767-IDh7TT3.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • monissiaaaa.pev.pl
  • Form:

    Wątki

    Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.
    oś do drezyny drezyna
    Oś koła MTB roweru
    Oś Mechanizmu Shimano bbes25b18
    oś 51 możliwa zamiana
    Oś Dynamo piasta Nexus
    oś qr9 dh fr
    Oś LED Dynamo piasta
    oś wkład kaseta suportu
    Oś mechanizmu korbowego 17mm
    Oś suportu truvativ howitzer
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprus.opx.pl

  • Gdyby ludzie szczerze wyrażali swoje myśli, większość ich musiałaby się kończyć znakiem zapytania. Jerzy Andrzejewski
    Dobre życie przypada w udziale tym, którzy się o nie starają. Lew Tołstoj
    Gdy milczysz, oczy mówią wiele.
    Dobroć, która nie jest bezgraniczna, nie zasługuje na to miano. Jak bardzo trzeba być mądrym, by zawsze być dobrym! Marie van Ebner-Eschenbach
    Esperanto: Nowa mowa. Gorzelski Roman