Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.
GHOST ASX 5100 FULL ,Sram X9 ,Crank Brothers ,Ritchey doinwestowany.
Witam mam do sprzedania rower niemieckiej marki GHOST model ASX 5100 model z 2012 roku. Rower posiada pełne zawieszenie oraz wymieniony cały napęd na Sram X9 3x10. Super rower do XC i lekkiego Enduro. Wszystko działa rower świeżo po przeglądzie rower jako nowy na gorszej specyfikacji kosztował 6 tyś zł.
Specyfikacja:
Rama ASX 7005 DB rozmiar 20,5"/52
Widelec RST First 32 Air SRL 120 mm z blokadą skoku
Damper X-Fusion E1 RL Air 120 mm z blokadą skoku
Przerzutka przednia Sram X9
Przerzutka tylna Sram X9 10speed
Korba Sram X9
Suport BB30
Piasta przednia: Shimano Deore
Piasta tylna: Shimano Deore
Obręcze: Alex XD Sport
Manetki X9 Trigger Shifters
Hamulec przedni: Shimano 505 Disc 180 mm
Hamulec tylny: Shimano 505 Disc 180 mm
Kierownica: GHOST Low Rizer light 680 mm 31.8 mm
Mostek: GHOST light AS-007N 31.8 mm
Stery: Ritchey Taperedrank
Pedały Crank Brothers EggBeater tzw. ubijaki.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDho3JX.html
Full Enduro Agang cult 3.0 Fox przód tył, Super osprzęt, crankbrothers
Witam. Mam do sprzedania rower Agang Cult 3.0.
Stan bardzo dobry - posiada normalne ślady użytkowania (przecierki od linek, ryski od trzymania w garażu - patrz zdjęcia).
Przez ostatnie 3 lata przejechałem na nim może 100km.
W zeszłym roku zostały zakupione nowe hamulce Shimano Deore BR-M615 z tarczami Shimano (Nie spasowała mi charakterystyka hamowania Hayesów), wymienione wszystkie łożyska w ramie, zrobiony został serwis amortyzatora i dampera + nowy olej, wyregulowany napęd.
W tym roku serwisowany był wspornik siodełka, w którym zmieniono olej.
Rower ma opony jeszcze od nowości, to świadczy o małym przebiegu jaki zrobił.
Sprzedaję tylko dlatego, że mam problemy z kręgosłupem.
Rowerem jeździłem tylko po terenach leśnych.
Hamulce jeszcze nie dotarte.
W najbliższym czasie należałoby zrobić napęd, ale ten jeszcze jakiś czas posłuży :)
TEL. 501 - pokaż numer telefonu -
Specyfikacja:
Widelec: FOX 36 Float RC2 (160 mm) oś 20 mm
Przerzutka przednia: SRAM X7 (34,9 mm)
Przerzutka tylna: SRAM X9
Korba: FSA Gravity Light 44-32-22 (170/175 mm)
Środek suportu: FSA MegaExo
Kaseta: SRAM PG-950 (11-32)
Łańcuch: SRAM PC-951
Piasta przednia: AGang Disc 32 otwory, przód - oś 20 mm
Piasta tylna: AGang Disc 32 otwory, oś 12 mm
Obręcze: AUTHOR Trance 32 otwory
Opony: MAXXIS Ignitor Kevlar 26"x2,35"
Manetki: SRAM X7 Trigger (27 biegów)
Dźwignie hamulca: Shimano
Hamulec przedni: Shimano Deore BR-M615 tarczowe hydrauliczne
Hamulec tylny: Shimano Deore BR-M615 tarczowe hydrauliczne
Kierownica: SYNCROS AM40GR profilowana 40 mm (31,8 mm)
Mostek: SYNCROS FR50GR (31,8 mm)
Stery: FSA Orbit Z 1,5"x1-1/8" (ahead)
Siodełko: FIZIK Zea:k
Wspornik siodełka: CRANK BROTHERS Joplin regulowany (31,6 mm)
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgCPuj.html
Rower Dartmoor Hornet M + Suntour Epicon QR15 xc/am/enduro/freeride
Na sprzedaż posiadam używany rower xc/all mountain/enduro złożony na ramie Dartmoor Hornet rozmiar M. Jego ogólny stan oceniam na dobry ze względu na parę technicznych mankamentów. Rower przeszedł serwis z początkiem lipca - pełen serwis epicona i sztycy oraz przesmarowanie reszty podzespołów. Śmigałam na nim zarówno po asfalcie jak i niewielkich górach - rower zaliczył m.in. wypad na Rychlebskie Sciezki do Czech oraz na Kozią Górkę w Bielsku. Zatem nie był to rower jeżdżony po bułki i nie należy oczekiwać od niego idealnego stanu wizualnego. Będzie idealnym zakupem dla kogoś z zacięciem freeridowym lub xc/allmountain/enduro.
Opis roweru:
Rama jest w bardzo dobrym stanie technicznym, nie posiada żadnych wgniotów ani pęknięć i jest to chyba najbardziej pożądany obecnie na rynku Hornet. :) Suntour Epicon technicznie jest sprawny, tłumik i blokada działają, posiadam do niego także manetkę z linką. Amor był regularnie serwisowany, zatem nie ma żadnych wytarć ani luzów na ślizgach. Zawsze był zalewany olejem, by dodać mu trochę czułości. Sztyca Crank Brothers również serwisie, działa bez zarzutu, nie posiada żadnych rys, wytarć itp. Co do napędu - kaseta jest w świetnym stanie, łańcuch nowy, nic nie przeskakuje, kółeczka w przerzutce niezużyte. Napęd jest wyregulowany i gotowy do jazdy. Koła również są w dobrym stanie, nie posiadają luzów. Hamulce są odpowietrzone, bardzo dobrze działają, klocków jest jeszcze dużo. Kierownicę kupiłam nową (wyjęta z kony), więc można na niej bez obaw śmigać. Bieżnik w oponach jest bez większych oznak zużycia - opony te są zwijane, bardzo lekkie i zakupione jako eksperyment. Świetnie się sprawdziły - radzą sobie dobrze zarówno na asfalcie jak i w terenie.
Lista mankamentów, o których wypada wspomnieć: ;)
- Amortyzator niestety posiada pęknięcia na busterze, które zostało odkryte podczas ostatniego serwisu. Górne lagi są bez rys, posiadają jedynie ślady od oringów (amor był wcześniej długo jeżdżony na 100mm i prawdopodobnie od uszczelek rozjaśniła się anoda, w moim poprzednim epiconie też tak miałam - nie jest to w żadnym wypadku żadne wytarcie ani rysa, jedynie zmiana koloru anody, która jest niewyczuwalna oraz praktycznie niewidoczna, ale wolę o tym napisać).
- Sztyca Crank Brothers posiada niewielki luz boczny (typowy luz dla hydraulicznych sztyc, nie trzeba się nim przejmować)
- manetka od przedniej przerzutki ma pęknięty monitorek i nie posiada pokrywki, posiadam ją już parę ładnych lat, działa z oporem, dlatego jak ktoś chce mieć idealny rower, to polecam jej wymianę, szczególnie, że przednia przerzutka x9 jest w świetnym stanie i ma duży potencjał :)
- przednia zębatka Dartmoor nie jest zębatką pod przerzutkę, dlatego wrzucanie na wyższy bieg może odbywać się z większym oporem niż w innych rowerach (nie pomaga temu też zużyta manetka :D)
- Elixiry mają standardowy luz na klamkach
- tylna obręcz posiada wgniotka
Bikecheck:
Rama: Dartmoor Hornet 14''
Amor: Suntour Epicon TR 140mm qr15 (z manetką)
Kierownica: Kona XC/BC 740mm
Mostek: RaceFace Ride
Gripy: Dartmoor Race
Siodełko: Selle Italia SL
Sztyca: Crank Brothers Joplin
Korby: Shimano Hollowtech FC-M416 175mm
Pedały: Dartmoor Stream
Manetki: R: sram x7 / F: Shimano Deore M530
Przerzutki: R: sram x7 średni wózek / F: Sram x9
Kaseta: Shimano Deore CS-HG- 619 - pokaż numer telefonu -
t
Łańcuch: Campagnolo C9 (nowy)
Napinacz: Blackspire Stinger
Przednie koło:
Obręcz: NS Fundamental
Piasta: Octane One na maszynach (z Clasha 2014)
Tarcza: Avid G2CS 180mm
Tylne koło:
Obręcz: DT Swiss FR 6.1D
Piasta: NS Coaster Pro
Tarcza: Avid G2CS 160mm
Opony: Zwijane Chaoyang 1.95
Hamulce: Avid Elixir CR
Hornet do tej pory służył jako rower do zabawy na trasach super flow oraz jako dojazdówka do miasta, na codzień śmigam w DH na sodzie, a Hornet był "garażowany" u mnie w domu. :) Niestety sprzedaję go ponieważ wyjeżdżam za granicę i chcę zabrać ze sobą coś bardziej uniwersalnego (full 150mm), dlatego z chęcią wymienię się za niego z dopłatą za jakiegoś małego fulla np. Speca Pitcha.
Rower do obejrzenia w Katowicach. Możliwa wysyłka i wystawienie na allegro. :)
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgMK43.html