FULL Sram X9 Crank

Baza znalezionych fraz

Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.

GHOST ASX 5100 FULL ,Sram X9 ,Crank Brothers ,Ritchey doinwestowany.
Witam mam do sprzedania rower niemieckiej marki GHOST model ASX 5100 model z 2012 roku. Rower posiada pełne zawieszenie oraz wymieniony cały napęd na Sram X9 3x10. Super rower do XC i lekkiego Enduro. Wszystko działa rower świeżo po przeglądzie rower jako nowy na gorszej specyfikacji kosztował 6 tyś zł.



Specyfikacja:

Rama ASX 7005 DB rozmiar 20,5"/52

Widelec RST First 32 Air SRL 120 mm z blokadą skoku

Damper X-Fusion E1 RL Air 120 mm z blokadą skoku

Przerzutka przednia Sram X9

Przerzutka tylna Sram X9 10speed

Korba Sram X9

Suport BB30

Piasta przednia: Shimano Deore

Piasta tylna: Shimano Deore

Obręcze: Alex XD Sport

Manetki X9 Trigger Shifters

Hamulec przedni: Shimano 505 Disc 180 mm

Hamulec tylny: Shimano 505 Disc 180 mm

Kierownica: GHOST Low Rizer light 680 mm 31.8 mm

Mostek: GHOST light AS-007N 31.8 mm

Stery: Ritchey Taperedrank

Pedały Crank Brothers EggBeater tzw. ubijaki.
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDho3JX.html



Full Enduro Agang cult 3.0 Fox przód tył, Super osprzęt, crankbrothers
Witam. Mam do sprzedania rower Agang Cult 3.0.

Stan bardzo dobry - posiada normalne ślady użytkowania (przecierki od linek, ryski od trzymania w garażu - patrz zdjęcia).

Przez ostatnie 3 lata przejechałem na nim może 100km.

W zeszłym roku zostały zakupione nowe hamulce Shimano Deore BR-M615 z tarczami Shimano (Nie spasowała mi charakterystyka hamowania Hayesów), wymienione wszystkie łożyska w ramie, zrobiony został serwis amortyzatora i dampera + nowy olej, wyregulowany napęd.

W tym roku serwisowany był wspornik siodełka, w którym zmieniono olej.

Rower ma opony jeszcze od nowości, to świadczy o małym przebiegu jaki zrobił.

Sprzedaję tylko dlatego, że mam problemy z kręgosłupem.

Rowerem jeździłem tylko po terenach leśnych.

Hamulce jeszcze nie dotarte.

W najbliższym czasie należałoby zrobić napęd, ale ten jeszcze jakiś czas posłuży :)



TEL. 501 - pokaż numer telefonu -




Specyfikacja:



Widelec: FOX 36 Float RC2 (160 mm) oś 20 mm

Przerzutka przednia: SRAM X7 (34,9 mm)

Przerzutka tylna: SRAM X9

Korba: FSA Gravity Light 44-32-22 (170/175 mm)

Środek suportu: FSA MegaExo

Kaseta: SRAM PG-950 (11-32)

Łańcuch: SRAM PC-951

Piasta przednia: AGang Disc 32 otwory, przód - oś 20 mm

Piasta tylna: AGang Disc 32 otwory, oś 12 mm

Obręcze: AUTHOR Trance 32 otwory

Opony: MAXXIS Ignitor Kevlar 26"x2,35"

Manetki: SRAM X7 Trigger (27 biegów)

Dźwignie hamulca: Shimano

Hamulec przedni: Shimano Deore BR-M615 tarczowe hydrauliczne

Hamulec tylny: Shimano Deore BR-M615 tarczowe hydrauliczne

Kierownica: SYNCROS AM40GR profilowana 40 mm (31,8 mm)

Mostek: SYNCROS FR50GR (31,8 mm)

Stery: FSA Orbit Z 1,5"x1-1/8" (ahead)

Siodełko: FIZIK Zea:k

Wspornik siodełka: CRANK BROTHERS Joplin regulowany (31,6 mm)
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgCPuj.html


Rower Dartmoor Hornet M + Suntour Epicon QR15 xc/am/enduro/freeride
Na sprzedaż posiadam używany rower xc/all mountain/enduro złożony na ramie Dartmoor Hornet rozmiar M. Jego ogólny stan oceniam na dobry ze względu na parę technicznych mankamentów. Rower przeszedł serwis z początkiem lipca - pełen serwis epicona i sztycy oraz przesmarowanie reszty podzespołów. Śmigałam na nim zarówno po asfalcie jak i niewielkich górach - rower zaliczył m.in. wypad na Rychlebskie Sciezki do Czech oraz na Kozią Górkę w Bielsku. Zatem nie był to rower jeżdżony po bułki i nie należy oczekiwać od niego idealnego stanu wizualnego. Będzie idealnym zakupem dla kogoś z zacięciem freeridowym lub xc/allmountain/enduro.



Opis roweru:

Rama jest w bardzo dobrym stanie technicznym, nie posiada żadnych wgniotów ani pęknięć i jest to chyba najbardziej pożądany obecnie na rynku Hornet. :) Suntour Epicon technicznie jest sprawny, tłumik i blokada działają, posiadam do niego także manetkę z linką. Amor był regularnie serwisowany, zatem nie ma żadnych wytarć ani luzów na ślizgach. Zawsze był zalewany olejem, by dodać mu trochę czułości. Sztyca Crank Brothers również serwisie, działa bez zarzutu, nie posiada żadnych rys, wytarć itp. Co do napędu - kaseta jest w świetnym stanie, łańcuch nowy, nic nie przeskakuje, kółeczka w przerzutce niezużyte. Napęd jest wyregulowany i gotowy do jazdy. Koła również są w dobrym stanie, nie posiadają luzów. Hamulce są odpowietrzone, bardzo dobrze działają, klocków jest jeszcze dużo. Kierownicę kupiłam nową (wyjęta z kony), więc można na niej bez obaw śmigać. Bieżnik w oponach jest bez większych oznak zużycia - opony te są zwijane, bardzo lekkie i zakupione jako eksperyment. Świetnie się sprawdziły - radzą sobie dobrze zarówno na asfalcie jak i w terenie.



Lista mankamentów, o których wypada wspomnieć: ;)

- Amortyzator niestety posiada pęknięcia na busterze, które zostało odkryte podczas ostatniego serwisu. Górne lagi są bez rys, posiadają jedynie ślady od oringów (amor był wcześniej długo jeżdżony na 100mm i prawdopodobnie od uszczelek rozjaśniła się anoda, w moim poprzednim epiconie też tak miałam - nie jest to w żadnym wypadku żadne wytarcie ani rysa, jedynie zmiana koloru anody, która jest niewyczuwalna oraz praktycznie niewidoczna, ale wolę o tym napisać).

- Sztyca Crank Brothers posiada niewielki luz boczny (typowy luz dla hydraulicznych sztyc, nie trzeba się nim przejmować)

- manetka od przedniej przerzutki ma pęknięty monitorek i nie posiada pokrywki, posiadam ją już parę ładnych lat, działa z oporem, dlatego jak ktoś chce mieć idealny rower, to polecam jej wymianę, szczególnie, że przednia przerzutka x9 jest w świetnym stanie i ma duży potencjał :)

- przednia zębatka Dartmoor nie jest zębatką pod przerzutkę, dlatego wrzucanie na wyższy bieg może odbywać się z większym oporem niż w innych rowerach (nie pomaga temu też zużyta manetka :D)

- Elixiry mają standardowy luz na klamkach

- tylna obręcz posiada wgniotka



Bikecheck:

Rama: Dartmoor Hornet 14''

Amor: Suntour Epicon TR 140mm qr15 (z manetką)

Kierownica: Kona XC/BC 740mm

Mostek: RaceFace Ride

Gripy: Dartmoor Race

Siodełko: Selle Italia SL

Sztyca: Crank Brothers Joplin

Korby: Shimano Hollowtech FC-M416 175mm

Pedały: Dartmoor Stream

Manetki: R: sram x7 / F: Shimano Deore M530

Przerzutki: R: sram x7 średni wózek / F: Sram x9

Kaseta: Shimano Deore CS-HG- 619 - pokaż numer telefonu -
t

Łańcuch: Campagnolo C9 (nowy)

Napinacz: Blackspire Stinger

Przednie koło:

Obręcz: NS Fundamental

Piasta: Octane One na maszynach (z Clasha 2014)

Tarcza: Avid G2CS 180mm

Tylne koło:

Obręcz: DT Swiss FR 6.1D

Piasta: NS Coaster Pro

Tarcza: Avid G2CS 160mm

Opony: Zwijane Chaoyang 1.95

Hamulce: Avid Elixir CR



Hornet do tej pory służył jako rower do zabawy na trasach super flow oraz jako dojazdówka do miasta, na codzień śmigam w DH na sodzie, a Hornet był "garażowany" u mnie w domu. :) Niestety sprzedaję go ponieważ wyjeżdżam za granicę i chcę zabrać ze sobą coś bardziej uniwersalnego (full 150mm), dlatego z chęcią wymienię się za niego z dopłatą za jakiegoś małego fulla np. Speca Pitcha.



Rower do obejrzenia w Katowicach. Możliwa wysyłka i wystawienie na allegro. :)

Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgMK43.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • monissiaaaa.pev.pl
  • Form:

    Wątki

    Nawet zdrajca może się poprawić. Znam jednego któremu się to udało.
    FULL AUTOMAT PAK 9MM
    FULL Deore XT HYDR
    Full 5mm rozm ML
    full tang tanto real
    FULL WYPAS materac podnóżek
    FULL Univega Alpina SL1
    Full Metal pas celownik
    Full SHIMANO ACERA 3x7
    FULL Cr Mo Opolskie
    full komplet owijki Dryf
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • grochowka.xlx.pl

  • Gdyby ludzie szczerze wyrażali swoje myśli, większość ich musiałaby się kończyć znakiem zapytania. Jerzy Andrzejewski
    Dobre życie przypada w udziale tym, którzy się o nie starają. Lew Tołstoj
    Gdy milczysz, oczy mówią wiele.
    Dobroć, która nie jest bezgraniczna, nie zasługuje na to miano. Jak bardzo trzeba być mądrym, by zawsze być dobrym! Marie van Ebner-Eschenbach
    Esperanto: Nowa mowa. Gorzelski Roman